Om vårt samfunnsengasjement

Vår kjærlighet for våre supportere, by og region er grunnlaget for vårt samfunnsengasjement. Vi bryr oss om hverandre, og ønsker å bruke vår kraft med fotballen som verktøy til å være en samfunnsbygger. Dette gjør vi gjennom vår samfunnsavdeling Viking Kraft og Kjærlighet.

Annonse:

I Viking skal alle være velkomne. Felleskap og inkludering er derfor grunnleggende i klubbens visjon som er «Sammen skaper vi store øyeblikk».

Med Sammen mener vi at fotball er en lagidrett hvor det er fellesskapet som gjelder fremfor det individuelle. Sammen står vi sterkere, bygger hverandre opp og veien blir enda kjekkere.

Med Skaper mener vi å utvikle og bygge. Viking skal bidra med å utvikle gode robuste mennesker, samfunn og lokalmiljø som skaper muligheter og store øyeblikk

Med Store øyeblikk mener vi glede, seier, mål, redning og fremgang både på og utenfor banen. De små øyeblikk kan være store. Vi ønsker å skape idrettsglede på alle nivåer, og bruke det som verktøy for fremgang og utvikling.

"Viking Fotball ønsker å bety mest mulig for flest mulig"

Annonse fra Eliteserien: